December 10, 2015

IDEI DE CADOURI - CRABTREE & EVELYN


Revin cu o a doua parte a sugestiilor pentru cadouri de Crăciun, de data asta după o vizită în unul din magazinele preferate: Crabtree & Evelyn. Am mai scris pe blog că-mi plac produsele C&E (și ambalajele), iar cele pentru Crăciunul ăsta sunt mega cute, De fapt, produsele sunt aceleași, însă au ambalaje minunate pentru anul ăsta și nu m-am mai oprit din făcut poze.


Cred că iarna asta mi-au sclipit ochii mai mult ca oricând la cadouri/seturi gata ambalate, pentru că de la an la an, timpul parcă se îngustează și prefer ceva gata făcut, dar ales cu grijă și dragoste. Iar aici am găsit cele mai ochioase ambalaje - mai ales că au ilusrații colorate și simpatice. Am pozat toate rafturile, însă în articol am pus ce mi s-a părut mie mai fain, fcors.

În primul rând, cutiile astea metalice, în culori vesele, care ascund seturi diferite, formate din creme și exfoliante de mâini, în variante mini. Eu îl am pe acesta, cu gama Gardeners,care e preferata mea și încă mă gândesc la ce aș putea pune în cutie (probabil creioane sau pensule). Au trei variante de culori: roșu aprins, galben și roz. Ca să ai de unde alege.


Mi-au mai atras atenția alte seturi, tot cu creme de mâini - nu știu dacă exagerez eu la capitolul ăsta sau dacă mi se pare esențial să ai 100 de creme în anotimpul rece, dar să continuăm. Seturi cu creme de mâini, tot în variante mini, perfecte pentru geantă/noptieră/sertarul de la birou, tot în cutii metalice bune de refolosit - pentru biscuiți, rujuri sau eșantioane adunate de-a lungul timpului.


De asemenea, în funcție de valoarea cumpărăturilor, primești cele mai faine cutii cartonate, pline de ilustrații „crăciunești” și cu toartă aurie, din ață răsucită. 



Am poposit câteva minute și la raftul cu oje. Recent am scris despre cea de-a doua ojă Crabtree & Evelyn încercată, pe numele ei Pomegranate (aici), însă mi-au atras atenția și alte nuanțe Christmasy - vezi mai jos. Ar arăta minunat ambalate discret într-o bucată mică de celofan, legată cu fundiță. Pare, din punctul meu de vedere, atenția perfectă pentru o colegă sau prietenă. Știi tu, ceva mic, simbolic.


O altă sugestie: lumânările. Cu cât sunt mai mari și mai parfumate, cu atât mai bine. Mie mi-a rămas gândul la enormitatea asta cu 3 fitile, cu aromă de smochine, fructe de pădure, nucșoară și coriandru. O găsești aici. Tot din colecția de Crăciun am și spray-ul parfumat Gilded Chestnut, cu aromă de castane prăjite, fructe de pădure, condimente și mosc - mi-a plăcut cel mai mult dintre toate, l-am menționat și aici și îl folosesc pentru a înmiresma dormitorul seara, înainte de somn.



Am mai făcut câteva poze de atmosferă, pentru că îmi place mult și cum arată magazinul - e alb, spațios și aerisit, dar mai ales primitor. Totul arată foarte Pinteresty. Iar vitrina, oh well, aș pune-o la intrarea în apartament, hihi.


Until next time, straight from Winter Wonderland,

6 comments :

  1. In sfarsit cineva care scrie de acest brand. Am si eu o crema de maini cu lacramioare si miroase divin. Stiu ca au si magnolie cu par si trebuie sa ajung acolo neaparat!Produsele lor sunt minunate si ambalajele, parca esti intr-o lume de poveste! Ojele nu le-am testat, dar unele culori sunt tentante! Presimt cadouri pentru mine! Thanks4sharing!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Denisa,

      Ai zis-o foarte bine cu lumea de poveste, așa mă simt și eu acolo :) Gama cu magnolie & păr mi-a plăcut și mie foarte mult, la fel și cea cu lăcrămioare. Dar Gardeners m-a cucerit :)Dacă încerci ojele, să-mi spui dacă ți-au plăcut! My pleasure! :D

      Delete
  2. arata tare bine, nu stiam decat despre sapun!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uh, Coco, au o sumedenie de produse și toate miros foarte bine :D

      Delete
  3. I want them all! Cat de bine arata!!! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. I know :)) Exact așa gândeam și eu: I want them all! & this &this & this :))

      Delete