December 7, 2015

NOTD - PURPLE (AGAIN)


Păi cum să nu mă întorc eu la mov? Cred că movul e culoarea pe care o pot recomanda cu căldură în orice sezon și probabil ai să auzi des la mine chestii de genul „e cuoarea perfectă pentru anotimpul ăsta” - în orice anotimp. De data asta am ales o nuanță de la Crabtree & Evelyn, o nuanță norocoasă, care a ajuns cu mine la December Beauty Bloggers (& Vloggers) Meeting, ediția cu numărul 4.



Nuanța se numește Pomegranate/Prune, este un mov-prună sidefat, care se aplică ușor și aproape-opac din primul strat, perfect după al doilea. Timpul de uscare nu a fost monitorizat cu atenție, însă a durat undeva între 5 și 10 minute. 

Mi-a plăcut că unghiile au rămas impecabile (se întâmplă la unele oje, chiar și după uscare, să mai rămână imprimate cu diverse modele - la asta nu) și că am spălat/frecat/dat cu ele de toate cele și nu a sărit nimic timp de 3 zile (e foarte bine). Oja are 15 ml, costă 34 lei și o găsești aici. Te las cu câteva poze, ca să-ți faci o idee despre cum arată. Eu cred că pentru Crăciun tot mov aleg. Și pentru Revelion la fel.


Until next time, straight from Winter Wonderland, 

4 comments :

  1. Foarte frumusica e! Eu sunt indecisa ce port, cred ca lacul nou de la L'Oreal va fi ales :D
    Te pup!

    ReplyDelete
    Replies
    1. E o alegere bună :D Eu cred că merg pe roșu sau verde - sidefate, neapărat ♥

      Delete
  2. o sa dau o raita pe acolo, imi place ce am vazut la repezeala!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hm, zi-mi și mie dacă ți-au plăcut! Să nu te grăbești și să le analizezi pe toate :) Și mai ales, să miroși toate gamele de skincare :)) Ai să pleci de acolo foarte bine-dispusă :D

      Delete