December 5, 2015

IDEI DE CADOURI PENTRU CRĂCIUN - L'OCCITANE

Joi, brandul L'Occitane a aniversat oficial 10 ani de existență pe piața românească și a inaugurat primul concept home în București Mall (Vitan), adicătelea un magazin mult mai cozy și mai primitor. În curând, toate magazinele L'Occitane vor arăta la fel și nici că se putea pupa mai bine cu perioada Sărbătorilor, când căutăm căldură și răsfăț - indiferent că le simțim fizic sau ne sunt sugerate vizual/de decor. 




Eu am profitat de ocazie și, pentru că aveam aparatul la mine, am surprins câteva dintre ofertele din magazin, cu scopul de a le prezenta aici ca sugestii de cadouri. Sunt convinsă că ai o listă făcută, măcar în cap, dar nu strică o idee în plus.  

Pe mine L'Occitane m-a cucerit cu cele 2 produse vedetă (și pe bună dreptate): crema de mâini cu shea, care este una dintre cele mai hidratante creme de mâini încercate vreodată și uleiul de duș cu migdale. Ambele produse lasă pielea elastică, fină și moale, iar senzația de hidratare este de durată. 

Cu ocazia fotografiatului, am făcut o nouă pasiune: gama cu verbină, care are un miros foarte fresh, ușor înțepător, dar nu deranjant, ci energizant. E genul de miros care te trezește și te face să te simți bine. Țin, de asemenea, să precizez că m-am îndopat cu tort, ca o adevărată lady ce sunt și că am stat ca pisica la mângâiat la o sesiune de masaj al mâinilor - serviciu disponibil acum în magazin. 

Mai jos te las cu câteva din pozele făcute la aniversare, cu mențiunea că au ambalaje festive foarte girly, colorate și vesele, iar preferatele mele sunt seturile cu creme de mâini în variante mini (pentru că sunt mare amatoare și consumatoare de astfel de produse):


Globurile de mai jos nu au doar scop decorativ, pentru că în interior conțin seturi de produse travel-size din diverse game și mi se par ideale pentru a fi oferite cadou. Iar în ultima imagine este tortul, care a fost mare și bun. Încă o dată, „La mulți ani”, L'Occitane!



 Until next time, straight from Winter Wonderland,

2 comments :

  1. Vaaai, uleiul ala de baie cu migdale. OMG!! And I'm not so easily impressed! :)

    ReplyDelete